Comerç al Carrer al Carmel


Carmel Centre ha organitzat una nova edició del Comerç al Carrer avui divendres 18 de juny durant tot el dia al carrer Conca de Tremp entre Sigüenza i Llobregós. Alguns comerços del barri han decidit sortir al carrer per donar a conèixer la seva oferta i els seus productes en un moment marcat per la crisi econòmica que s'està vivint. Ràdio Carmelo ha col·laborat en l'organització de l'acte, amb diferents actuacions i activitats per a la gent del barri del Carmel. L'entitat Carmel Centre agrupa a un bon nombre de comerços del barri, al voltant del Mercat. Actualment edita una revista i organitza activitats de Nadal, a més de col·laborar estretament en activitats com la Cavalcada de Reis d'Horta-Guinardó.

Joan Vallvé, conseller d'ICV al Districte, ha visitat la Mostra d'Entitats i ha pogut conversar una estona amb Josep Maria Mas, president de carmel Centre i amb altres entitats del barri i comerciants. El barri del Carmel té un comerç actiu i molt arrelat al barri, tant pel que fa al Mercat com al comerç de proximitat. Per altra banda la propera arribada del Metro al barri ha de permetre obrir noves oportunitats al Carmel i també al comerç que caldrà saber aprofitar. Des d'ICV d'Horta-Guinardó esperem poder col·laborar amb aquest comerç de proximitat i vertebrador de l'espai públic.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Un barrio humilde, un comercio que ha sufrido un grave impacto desde la hundida del túnel de metro, una asociación de comerciantes que con mucho esfuerzo realizan todas las actividades del año, y ahora resulta que mediante la revista "LA BOTIGA DEL CARMEL" presuntamente alguien encargado del proyecto de la revista, pretende hacer negocio, y al mismo tiempo ir plagiando ideas a otras entidades.Eso está claro que queda muy lejos de lo que representa el barrio del carmel, su gente y su comercio. Vecino del Barrio del Carmel

Pere Nieto ha dit...

Crec que Carmel Centre ha de saber replantejar el seu paper, tant pel que representa aglutinar al màxim de botigues del barri, com a saber prioritzar les seves actuacions com saber integrar-se en la vida del barri. Tot i així cal saber valorar també la seva feina i el seu esforç en temes del barri el Districte.

Anònim ha dit...

Benvolgut veí anònim,

M’ha sorprès molt el seu escrit en contra de la Revista “La Botiga del Carmel”. En primer lloc perquè em sembla que no s’ha llegit gaire bé aquesta publicació. La Revista del Carmel està precisament encarregada per l’Associació de Comerciants Carmel Centre i jo tinc l’honor d’editar-la cada dos mesos. És una publicació, feta sense ànim de lucre i que està adreçada a la gent del Carmel, precisament per impulsar el comerç del barri. Ja fa sis mesos que va sortir el primer exemplar, la distribució és gratuïta i creiem que a la gent els hi agrada les anècdotes que escrivim. Això no vol dir que aquesta revista no costi els seus diners, ja que la maquetació i la impressió de 6.000 exemplars té un cost prou elevat que, fins ara, ha sufragat totalment l’Associació de Comerciants Carmel Centre. Ningú pretén fer cap negoci amb aquesta publicació i respecte al plagi, és veritat, fem el mateix que molts altres barris de Barcelona que també tenen la seva revista i gràcies a això poden fer moltes activitats en favor del comerç local, el mateix que pretenem fer nosaltres. Dins de molt poc, el metro arribarà al barri i això, encara que sembli positiu pel Carmel, ens preocupa de debò, ja que lluitem per evitar que la gent del barri se’n vagi a comprar al centre de la ciutat. És per això que, a través de la nostra Revista pretenem que la gent es quedi a comprar al Carmel, tingui coneixement de les seves botigues i també de la calidesa dels seus comerciants vers als seus clients. Com ja veu, anònim veí, el seu escrit no té solta ni volta i diu molt poc en favor d’una Associació que lluita amb ungles i dents per fer del Carmel un barri competitiu.

Afectuosament,

Josep A. Farré
Editor de la Revista “La Botiga del Carmel”

Josep M. Mas i Bargués
President “CARMEL CENTRE

Anònim ha dit...

la vida dona moltes moltes voltes, i ves per on, avuí tenim al barri una nova edició d'una revista del barri i pel barri, a mes a mes feta al barri no a 200km d'ell. Crec que aixo significa un canvi molt important per l'activació del comerç del carmel.